divendres, 21 d’agost del 2009

Unes vacances de ...Dominion



Hola amics,




Despres de tres setmanes a mi ja se m'acaven les vacances, i aquest dilluns ja torno a treballar. Com sempre per vacances es dificil quedar per fer partides, doncs lo normal es que tothom estigui a la platja o ves a saber on. Aquest estiu pero ha estat diferent, us ho explico....



Hem anat a Cambrils amb la meva cunyada i cunyat, la Vane i el Sendo. Ells son No gamers, amb el que no tenia clar si portar algun joc o no. Hem vaig decidir per portar el Dominon, almenys jugaria amb l'Anna. Va arribar la primera nit i vaig treure el joc. Els vaig explicar en 5 minuts el joc i ens hi vam posar. La primera partida va ser un pel caotica i em pensava que despres de fer-la ja no voldrien mes, pero.....sorprenentment van voler repetir, i a la segona la partida ja fluia perfectament, i un cop acabada van voler una altre i aquest cop ja va guanyar la Vane. A partir d'aqui ja els 4 jugavem prefectament. Conclusio: 5 nits a 4 partides la nit = 20 partides de Dominion en 5 dies.


Despres de tot plegat i tantes partides la meva puntuacio del joc es...un 10 ! Us explico perque:

  • Jugabilitat: Molt alta. Regles senzilles explicables en 10 minuts. Partides curtes, entre 35 i 45 minuts

  • Repetibilitat: molt alta.Es pot jugar perfectament amb gamers i amb no gamers. Per exemple amb un Aventureros al Tren m'ho puc passar be pero en un entorn gamer segur que triaria un altre. Amb el Dominion no passa. Sempre estará be jugar-hi

  • Down Time: Baixissim. Molts cops quan estas barrejant el mazo ja et tona a tocar. Nomes et retardes una mica quan jugues una Biblioteca o un Salon del Trono.

  • Originalitat: El joc es realment diferent a la resta de jocs que tinc. Es purament de cartes i no te taulell. T'has de construir el teu propi mazo i d'aqui guanyer punts

  • Estrategia: El joc presenta gran varietat d'estrategies diferents doncs hi ha moltes families i combinent-les fa que cada partida sigui diferent. Per tant no pots tenir sempre una estrategia guanyadora.

Doncs be, despres de tot això us animo a comprar i jugar a aquest gran joc, i anims pels que torneu a la feina.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada