dimecres, 28 d’octubre del 2009

Jornada a Gelida. 23 Octubre 2009


Que tal companys?



Un altre cop ens em juntat els de la feina per fer una partideta. La veritat es que es ja la 6na vegada que quedem i ja puc afirmar que ja son totalment gamers. Les partides son ja equilibrades i cada cop ens ho passem millor. Important destacar que vam incorporar un nou adepte: en Raul, i crec que ja es va enganxar.

Doncs be, l'Angel, en Dani, en Ricardo, en Raul i jo vam decidir fer un Grande. Aquest cop pero vam incorporar la ampliacio el Grandisimo.Des del començament jo vaig distanciar-me degut a que vaig agafar cartes que feien punts directes i amb l'ajuda del Raul que va agafar una carta on a mi em va donar la tira de punts. En Ricardo, en Dani i el Angel van anar força junts tota la partida, i en Raul, degut a que era la seva primera partida va quedar darrera una mica distenciat. Al final vam quedar: Gerard (125), Angel (95) Ricardo (93), Dani (92), Raul (80).


Anecdotes:

- En Ricado va agafar una carta i va treure els Cavalleros del Pais Basc a l' Angel, on ell dominava
- En Dani volia Portugal, que era meva. Al final sempre s'ho vaig impedir
- En Raul , el Dani i jo ens vam picar per catalunya. Al final va ser meva....

Conclusio: Gran joc. Potser el millor per mi. Li poso un 10.

Despres vam fer un Ciudadelas. Va ser emocionant. En Ricardo va destrossar la estrategia de l'Angel quan agafant el Condontiere va destruir-li una carta. Al final en Dani va ser el que va jugar millor. Puntuacio: Dani, Gerard, Raul, Ricardo, Angel.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada