dissabte, 25 de setembre del 2010

Dia Gran. 24 setembre 2010















Seguint la gran ratxa de setembre, hem tornat a quedar. Vam treure el Puerto Rico i el Grande. Finalment el Grande va ser l'escollit.

La partida:
Fins la meitat de la partida, l'Oscar i jo anavem davant, junt darrera l'Anna i una mica despenjada la Monica. Pero va ser sobre la ronda 7 que tot va canviar. La Monica va agafar una carta on es puntuaven les primeres posicions i va guanyar de cop 25 punts, i a part l'Anna movent molt be els seus cavallers anava tenint punts constantment. Al final 155 punts per la Monica, 152 per l'Anna i...........110 per l'Oscar i 114 per mi...........casi 50 punts endarrera! Trist. Les nenes ens van fulminar!













Anècdotes de la partida
  • A matxacar l'Oscar a base d'Intrigues: doncs si, durant la partida jo em vaig especialitzar en agafar cartes d'Intriga, les quals deixen moure cavalleros pel taulell. Son molt bones i desestavilitzadores, el problema es que nomes deixen posar 1 cavallero al taulell. Doncs be, amb les 3-4 que vaig agafar vaig acabar enviant uns 12 cavalleros de l'Oscar a Galicia....pero al final me la va tornar doncs va agafar un Intriga on podia moure tots els cavalleros d'una regio, i clar ,va poder repartir per tot arreu els de Galicia

  • L'Oscar mata el rei: com es habitual, quan surten cartes curioses, es l'Oscar qui les agafa. Doncs bé, va agafar la carta Revolution, va matar al rei, i va coronar l'Anna nova reina.

  • No em boycotegis! L'Anna va agafar la cata Boycot, i secretament va triar una regio que no es puntuaria. Estava clarissim, seria el Pais Basc. I per tant tots vam començar a no reforçar la regio ni res de res......arriba la puntuacio i.....sorpresa , el pais basc es puntua....i sorpresa, es boycoteja catalunya.........i jo tenia alla el Grande ! 6 punts que van volar!

  • "Sobretot, no trieu Sevilla amb el disc doncs te el rei": Diem clarament això, tothom agafa el disc, tria regio on posar els cavalleros del castell, i l'Anna...........tria Sevilla!! Ens diu que es va confondre amb la fletxa i volia posar Granada......la vam creure.....i es que som de bona fe. Estic segur que si som l'Oscar o jo les nenes no ens deixen rectificar.














Puntuacio:
Em retifico: segueix sent un 10. Facil d'explicar, facil de jugar, pero amb moltissima estrategia. A part molt divertit, i es que matar el rei, boycotejar, fer al.liances.......li donen un caracter divertit que molts altres jocs no tenen.
Proxima partida:
ja arriba la marató el divendres!!!

Aixi doncs, fins divendres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada